טקסט הודעת פורום
| 2/15/2006 11:46:00 AM |
|
נושא: נסה.. תאריך: 2/15/2006 11:46:00 AM
מחבר/ת: dor goldstine
להעביר להילוך ממש קל.. (הילוכי סבתא..) ודווש חזק שהגלגל הקידמי יעלה.. ואז בעזרת פידול עם ההילוך הקל תשמור עליו בגובה ותישען אחורה... במיקרה ואתה עומד ליפול אחורה תלחץ על הברקס האחורי בקטנה.. זה יעזור לך..
|
חזרה לפורום |
|
|