הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/15/2006 12:00:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  dor goldstine עם תוכן  זה באמת משנה..?
נושא: זה באמת משנה..? תאריך: 2/15/2006 12:00:00 PM
מחבר/ת: dor goldstine

2 החישוקים בנויים לפריי רייד.
התנסתי עם חישוקים של WTB- לא תתאכזב...
אבל גם של סינגל טרק הם חישוקים מעולים..
תעשה את השיקול שלך..
שניהם טובים


חזרה לפורום