טקסט הודעת פורום
| 2/15/2006 12:00:00 PM |
|
נושא: זה באמת משנה..? תאריך: 2/15/2006 12:00:00 PM
מחבר/ת: dor goldstine
2 החישוקים בנויים לפריי רייד. התנסתי עם חישוקים של WTB- לא תתאכזב... אבל גם של סינגל טרק הם חישוקים מעולים.. תעשה את השיקול שלך.. שניהם טובים
|
חזרה לפורום |
|
|