הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/15/2006 2:22:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי גלעד עם תוכן  DA BOMB
נושא: DA BOMB  תאריך: 2/15/2006 2:22:00 PM
מחבר/ת: שי גלעד

יש לי DA BOMB SPOTNIK אני רוצה לשים בולם עד כמה MM אפשר לשים
תודה שי



חזרה לפורום