טקסט הודעת פורום
2/15/2006 2:22:00 PM
שי גלעד
DA BOMB
נושא:
DA BOMB
תאריך:
2/15/2006 2:22:00 PM
מחבר/ת:
שי גלעד
יש לי DA BOMB SPOTNIK אני רוצה לשים בולם עד כמה MM אפשר לשים
תודה שי
חזרה לפורום