טקסט הודעת פורום
2/15/2006 3:37:00 PM
אסף בירן
עזרה
נושא:
עזרה
תאריך:
2/15/2006 3:37:00 PM
מחבר/ת:
אסף בירן
מישו מוכן בבקשה להסביר לי איך אני קופץ עם שתי הגלגלים של האופניים?
חזרה לפורום