הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/15/2006 4:34:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  מנור צבי עם תוכן  תשובה
נושא: תשובה תאריך: 2/15/2006 4:34:00 PM
מחבר/ת: מנור צבי

כמו שאתה מנסה להרים את הגלגל הקדמי אתה נשען אחורה...
כדי לקפוץ עם שני גלגלים אתה "מושך" הכי חזק שאתה יכול את הכידון ובו בזמן נשען קדימה... אחרי הרבה אימונים תראה שגם הגלגל האחורי עולה כל פעם יותר...
"בירי בירי איפה בירי?"


חזרה לפורום