נושא: עזרה... תאריך: 2/15/2006 6:38:00 PM
מחבר/ת: שקד
:o כבר זמן-מה אני מנסה ל"רכב" על גלגל קדמי. הסביר לי מישהו שביצע את התרגיל הזה טוב. וניסיתי והיתאמנתי הרבה אבל אני פשוט לא מצליח לנסוע עליו . אני מצליח להרים אותו תוך כדי נסיעה אבל זה ישר עוצר. איך אני יכול גם להרים אותו וגם לנסוע עליו לזמן קצר?.....תודה
|