הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/15/2006 7:32:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ג"קי גרין עם תוכן  לא הבנתי את הבעיה עם הצביעה??
נושא: לא הבנתי את הבעיה עם הצביעה?? תאריך: 2/15/2006 7:32:00 PM
מחבר/ת: ג"קי גרין

האם יש בעיות עם הצביעה??


חזרה לפורום