טקסט הודעת פורום
2/15/2006 7:32:00 PM
ג"קי גרין
לא הבנתי את הבעיה עם הצביעה??
נושא:
לא הבנתי את הבעיה עם הצביעה??
תאריך:
2/15/2006 7:32:00 PM
מחבר/ת:
ג"קי גרין
האם יש בעיות עם הצביעה??
חזרה לפורום