טקסט הודעת פורום
| 2/15/2006 7:50:00 PM |
|
נושא: תשובה תאריך: 2/15/2006 7:50:00 PM
מחבר/ת: superbiker
shimano hone זאת מערכת הילוכים וחלקים המיועדים לרכיבה אגרסיבית (פרירייד,AM וכו´ ) . לא יודע ממש מה ההבדל משאר מערכות ההילוכים... מקווה שעזרתי ;)
|
חזרה לפורום |
|
|