הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/15/2006 7:50:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  superbiker עם תוכן  תשובה
נושא: תשובה תאריך: 2/15/2006 7:50:00 PM
מחבר/ת: superbiker

shimano hone זאת מערכת הילוכים וחלקים המיועדים לרכיבה אגרסיבית (פרירייד,AM וכו´ ) . לא יודע ממש מה ההבדל משאר מערכות ההילוכים... מקווה שעזרתי ;)


חזרה לפורום