טקסט הודעת פורום
2/16/2006 9:58:00 AM
מיקי
Iron hourse warrior trail
נושא:
Iron hourse warrior trail
תאריך:
2/16/2006 9:58:00 AM
מחבר/ת:
מיקי
שלום , רציתי לדעת האם האופניים האלו טובים ברמת כניסה.
האם יש משהו אחר שמומלץ באותו רמת מחיר (3500) והאם המחיר סביר ?
תודה
חזרה לפורום