הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/16/2006 3:38:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רוכב עם תוכן  עזרה בקשר למתקן לנשיאת אופניים
נושא: עזרה בקשר למתקן לנשיאת אופניים תאריך: 2/16/2006 3:38:00 PM
מחבר/ת: רוכב

שלום ואני חייב תשובה דחופה עוד להיום וכמה שיותר מהר אז השאלה שלי היא אם יש לי מתקן לאופניים ואני רוצה להביא שני זוגות אבל הבעיה היא שיש לי רק גומייה אחת כי הגומיה השנייה נעלמה מה אני יכול לעשות ?

זה דחוף בבקשה תעזרו לי !!!

בתודה מראש ,
רוכב.


חזרה לפורום