טקסט הודעת פורום
| 2/16/2006 5:20:00 PM |
|
נושא: לא קשור עוצרים טוב או לא.. תאריך: 2/16/2006 5:20:00 PM
מחבר/ת: גידי איגנשטיין
צריך לתת מכה חזקה לשחרר ואז פשוט ללטף את הבריקס בעדינות כד לא להתרסק קדימה..אם מכאנים זה בעיה..הסטופי הכי ארוך שלי זה משהו כמו 3 וחצי מטר אם ברקסים הידראולים
|
חזרה לפורום |
|
|