הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/16/2006 5:20:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גידי איגנשטיין עם תוכן  לא קשור עוצרים טוב או לא..
נושא: לא קשור עוצרים טוב או לא.. תאריך: 2/16/2006 5:20:00 PM
מחבר/ת: גידי איגנשטיין

צריך לתת מכה חזקה לשחרר ואז פשוט ללטף את הבריקס בעדינות כד לא להתרסק קדימה..אם מכאנים זה בעיה..הסטופי הכי ארוך שלי זה משהו כמו 3 וחצי מטר אם ברקסים הידראולים


חזרה לפורום