טקסט הודעת פורום
2/16/2006 5:28:00 PM
אסף בירן
עזרה!
נושא:
עזרה!
תאריך:
2/16/2006 5:28:00 PM
מחבר/ת:
אסף בירן
מבקש חוות דעת על haro shift 2005 ועל הבולם הקדמי של סנטור
חזרה לפורום