טקסט הודעת פורום
9/22/2002 5:19:00 PM
דני ( עוזי מבין....)
וונטיל גרמני ?
נושא:
וונטיל גרמני ?
תאריך:
9/22/2002 5:19:00 PM
מחבר/ת:
דני ( עוזי מבין....)
אחלה אתר ! מברוק !
חבל שלא מצאתי באתר המלצה על וונטיל גרמני או ישראלי.
אולי בעידכון הבא ?
חזרה לפורום