הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/22/2002 5:19:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דני ( עוזי מבין....) עם תוכן  וונטיל גרמני ?
נושא: וונטיל גרמני ? תאריך: 9/22/2002 5:19:00 PM
מחבר/ת: דני ( עוזי מבין....)

אחלה אתר ! מברוק !
חבל שלא מצאתי באתר המלצה על וונטיל גרמני או ישראלי.
אולי בעידכון הבא ?


חזרה לפורום