נושא: אם משקל אז תאריך: 2/18/2006 7:46:00 PM
מחבר/ת: כד
לתחרותיות קרוס קנרטי זנב קשיח כולם ימליצו על סיד מבחינת משקל הכי קל ומנצח בכל הסקרים זה בולם תחרותי נטו! לפוקס יש סידרה שניצחה תסיד אבל לא במשקל שנקרא X שזה התחרותי שלהם. פוקס נגד סיד בעיה החלטה אישית יש שיעדיפו פוקס אומרים הם יותר טובים יש יעדיפו רוק שוק החלטה קשה שאין תשובה עליה
|