הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/18/2006 7:46:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  כד עם תוכן  אם משקל אז
נושא: אם משקל אז  תאריך: 2/18/2006 7:46:00 PM
מחבר/ת: כד

לתחרותיות קרוס קנרטי זנב קשיח כולם ימליצו על סיד מבחינת משקל הכי קל ומנצח בכל הסקרים זה בולם תחרותי נטו! לפוקס יש סידרה שניצחה תסיד אבל לא במשקל שנקרא X שזה התחרותי שלהם. פוקס נגד סיד בעיה החלטה אישית יש שיעדיפו פוקס אומרים הם יותר טובים יש יעדיפו רוק שוק החלטה קשה שאין תשובה עליה


חזרה לפורום