נושא: לחיים נחמן ביאליק היו אופני שבילים??? תאריך: 2/18/2006 8:38:00 PM
מחבר/ת: דרור סופר
משהו שמצאתי ברשת
אוֹפַנַּיִם
קַל כַּנֶּשֶׁר סוּס בַּרְזִלִּי, יִקָּחֵנִי, יִשָּׂאֵנִי,
סוּס רְכוּבִי, שִׁמְחַת גִּילִי! עַד קְצֵה אֶרֶץ יַעֲבִירֵנִי.
גִּידָיו בַּרְזֶל, בְּשָׁרוֹ נָחוּשׁ, טָס כַּשֵּׁד, בְּכָל-הָשְּׁבִילִים,
קֹר לֹא יֵדַע, חֹם לֹא יָחוּשׁ. יִגְמָא אֶרֶץ, יִשְׁתֶּה מִילִים.
אַל לְסוּסִי הָכִין צֵידָה – אָכֵן מַה-נִּפְלֵאתָ, כְּרוּבִי,
רָעָב, צָמָא – הוּא לֹאיֵדַע. סוּס רְכוּבִי וַאֲהוּבִי!
ניתן בהתחלה לחשוב שהוא רוכב קרוס קאונטרי אבל אחרכך הוא מעיד על עצמו... רוכב שבילים!!!
כל הקרדיט לפרוייקט בן יהודה. מצ"ב קישור למקור.
http://benyehuda.org/bialik/bia_chds12.html
|