הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/21/2006 3:45:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אדי בן חיים עם תוכן  איך אני יכול להיתקדם
נושא: איך אני יכול להיתקדם  תאריך: 2/21/2006 3:45:00 PM
מחבר/ת: אדי בן חיים

איך אני יכול להיתקדם ברכיב שלי אני לא יודע ממש לירכב ואני רוצה להיתקדם וליהיות רוכב טוב תעזרו בבקשה


חזרה לפורום