טקסט הודעת פורום
2/21/2006 3:45:00 PM
אדי בן חיים
איך אני יכול להיתקדם
נושא:
איך אני יכול להיתקדם
תאריך:
2/21/2006 3:45:00 PM
מחבר/ת:
אדי בן חיים
איך אני יכול להיתקדם ברכיב שלי אני לא יודע ממש לירכב ואני רוצה להיתקדם וליהיות רוכב טוב תעזרו בבקשה
חזרה לפורום