הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/21/2006 4:10:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אור טל עם תוכן  תרכב עם אנשים ברמה קצת יותר גבוהה..
נושא: תרכב עם אנשים ברמה קצת יותר גבוהה.. תאריך: 2/21/2006 4:10:00 PM
מחבר/ת: אור טל

כך שהם ימשכו אותך לרכב יותר טוב.

אני לא יודע מה רמת הרכיבה שלך, אבל
אם אתה ברמה בינונית, תוכל גם להרשם
לקורס של חברת "עז הרים" ששמעתי עליהם
רק דברים טובים מאנשים שעברו קורסים אצלם.

בהצלחה. :D


חזרה לפורום