הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/22/2006 7:25:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אורי ספקטור עם תוכן  תודה אבל..
נושא: תודה אבל.. תאריך: 2/22/2006 7:25:00 AM
מחבר/ת: אורי ספקטור

אני מיתלבט רק בין שניהם... כי אני יכול להיא אותם את שניהם במחיר ממש זול..


חזרה לפורום