טקסט הודעת פורום
2/22/2006 7:25:00 AM
אורי ספקטור
תודה אבל..
נושא:
תודה אבל..
תאריך:
2/22/2006 7:25:00 AM
מחבר/ת:
אורי ספקטור
אני מיתלבט רק בין שניהם... כי אני יכול להיא אותם את שניהם במחיר ממש זול..
חזרה לפורום