הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/22/2006 7:48:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ר עם תוכן  5 או 6 ?
נושא: 5 או 6 ? תאריך: 2/22/2006 7:48:00 PM
מחבר/ת: ר

אני לא יודע איזה חור בבולם האחורי בשילדת הharo x1ה :) 6 אינץ ומה ה5 אינץ.


חזרה לפורום