טקסט הודעת פורום
2/22/2006 7:48:00 PM
ר
5 או 6 ?
נושא:
5 או 6 ?
תאריך:
2/22/2006 7:48:00 PM
מחבר/ת:
ר
אני לא יודע איזה חור בבולם האחורי בשילדת הharo x1ה :) 6 אינץ ומה ה5 אינץ.
חזרה לפורום