נושא: אתר נחמד ומקצועי אבל.... מה עם אופני כביש? תאריך: 7/16/2004 10:20:00 PM
מחבר/ת: ניר ניר
שלום אנשים יקרים! רציתי להגיד הרבה מאד "כל הכבוד" על האתר, ממש אחלה אתר הסוקר את כל הכיוונים של התחום. לגבי לוח יד שניה יש לצור אופציה של בחירה לפי סוג האופניים (קטגוריה) וכן אופציות נוספות כמו בחירת רמת מחיר או גודל האופניים וכו´.... המון בהצלחה ניר
|