הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/23/2006 9:00:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שלומפי עם תוכן   אם אתה רוצה
נושא: אם אתה רוצה תאריך: 2/23/2006 9:00:00 PM
מחבר/ת: שלומפי

יש לי מתקן שמתאים לסיטרואן סי 5 אבל לא חדשה של לפני שנתיים אני חושב.
אם אתה מעוניין בקניה אתה מוזמן לפנות אליי לאי מייל [email protected]


חזרה לפורום