טקסט הודעת פורום
2/23/2006 9:00:00 PM
שלומפי
אם אתה רוצה
נושא:
אם אתה רוצה
תאריך:
2/23/2006 9:00:00 PM
מחבר/ת:
שלומפי
יש לי מתקן שמתאים לסיטרואן סי 5 אבל לא חדשה של לפני שנתיים אני חושב.
אם אתה מעוניין בקניה אתה מוזמן לפנות אליי לאי מייל
[email protected]
חזרה לפורום