הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/24/2006 9:59:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רועי נוימן SCC עם תוכן  זה תלוי בסגנון הרכיבה שלך.
נושא: זה תלוי בסגנון הרכיבה שלך. תאריך: 2/24/2006 9:59:00 AM
מחבר/ת: רועי נוימן SCC

אם אתה רוכב DH או FR אז כמובן שכדאי לך ללכת על דיסק הידראולי. אם אין לך תקציב מספיק גבוה כדי לקנות דיסק הידראולי אז לך על מכני.

אם אתה רוכב קרוס קאונטרי אז אפשר ללכת על וי ברייק. ואם יש לך תקציב גבוה לך על דיסק...


חזרה לפורום