נושא: זה תלוי בסגנון הרכיבה שלך. תאריך: 2/24/2006 9:59:00 AM
מחבר/ת: רועי נוימן SCC
אם אתה רוכב DH או FR אז כמובן שכדאי לך ללכת על דיסק הידראולי. אם אין לך תקציב מספיק גבוה כדי לקנות דיסק הידראולי אז לך על מכני.
אם אתה רוכב קרוס קאונטרי אז אפשר ללכת על וי ברייק. ואם יש לך תקציב גבוה לך על דיסק...
|