נושא: שאלה דחופה בקשר למתקן לאופניים תאריך: 2/24/2006 3:38:00 PM
מחבר/ת: רוכב מתחיל
שלום אני עדיין קצת חדש בפורום אז רובכם לא מכירים אותי , יש לי שאלה אליכם בקשר למתקן אופניים : האם המתקן עושה שריטות על המכונית או נזקים אחרים (לבעלי מתקן לאופניים) ? האם יש לזה פתרון כדי שלא ישרוט ויעשה נזק לאוטו ?
|