הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/24/2006 4:40:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיל כהן עם תוכן  שאלה...ואני מבקש רק למי שיודע תנתונים של האופניים,
נושא: שאלה...ואני מבקש רק למי שיודע תנתונים של האופניים, תאריך: 2/24/2006 4:40:00 PM
מחבר/ת: גיל כהן

שלום..1
יש לי שאלה...
מה יותר עדיף את הג´יאנט אנט´ם 2 החדשות שעולות 2300$ או את ה-K2 הפצ´י 6.0 שעולות 2500$ (המחירים הם בארצות הברית)
תודה מראש לעונים.!


חזרה לפורום