טקסט הודעת פורום
| 2/24/2006 4:40:00 PM |
|
נושא: שאלה...ואני מבקש רק למי שיודע תנתונים של האופניים, תאריך: 2/24/2006 4:40:00 PM
מחבר/ת: גיל כהן
שלום..1 יש לי שאלה... מה יותר עדיף את הג´יאנט אנט´ם 2 החדשות שעולות 2300$ או את ה-K2 הפצ´י 6.0 שעולות 2500$ (המחירים הם בארצות הברית) תודה מראש לעונים.!
|
חזרה לפורום |
|
|