הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/24/2006 8:02:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיל כהן עם תוכן  כן אני רוכב קרוס קאנטרי
נושא: כן אני רוכב קרוס קאנטרי תאריך: 2/24/2006 8:02:00 PM
מחבר/ת: גיל כהן

אני אורכב קרוס קאנטרי וקראתי תכתבה במגזין הרים על האנט´ם 1 וכמו שראיתי רק מילים טובות...ואני יודע ש K2 הם גם אופניים טובים בגלל זה אני מתלבט..!


חזרה לפורום