טקסט הודעת פורום
| 2/24/2006 8:02:00 PM |
|
נושא: כן אני רוכב קרוס קאנטרי תאריך: 2/24/2006 8:02:00 PM
מחבר/ת: גיל כהן
אני אורכב קרוס קאנטרי וקראתי תכתבה במגזין הרים על האנט´ם 1 וכמו שראיתי רק מילים טובות...ואני יודע ש K2 הם גם אופניים טובים בגלל זה אני מתלבט..!
|
חזרה לפורום |
|
|