הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/24/2006 8:55:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלי אהרוני עם תוכן  שלום שאלה בנושא צבע
נושא: שלום שאלה בנושא צבע תאריך: 2/24/2006 8:55:00 PM
מחבר/ת: אלי אהרוני

שלום אני מתכוון בעוד כמה ימים לצבוע את האופניים שלי ורציתי לשאול איזה צבע יהיה יפה?
אם אני יצבע את הבולם ושילדה באותו צבע זה יהיה יפה?
בבקשה המלצות :cool: :cool:


חזרה לפורום