טקסט הודעת פורום
| 2/24/2006 8:55:00 PM |
|
נושא: שלום שאלה בנושא צבע תאריך: 2/24/2006 8:55:00 PM
מחבר/ת: אלי אהרוני
שלום אני מתכוון בעוד כמה ימים לצבוע את האופניים שלי ורציתי לשאול איזה צבע יהיה יפה? אם אני יצבע את הבולם ושילדה באותו צבע זה יהיה יפה? בבקשה המלצות :cool: :cool:
|
חזרה לפורום |
|
|