טקסט הודעת פורום
2/26/2006 9:37:00 PM
צביקה ר
בשימוש רגיל לא אמור לשרוט את האוטו
נושא:
בשימוש רגיל לא אמור לשרוט את האוטו
תאריך:
2/26/2006 9:37:00 PM
מחבר/ת:
צביקה ר
אבל אם אתה חושש ניתן לשין מגבת על הרכב במקומות שיש קירבה בין גוף הרכב למינשא
חזרה לפורום