הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/26/2006 9:55:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איציק עם תוכן  jamis dakar
נושא: jamis dakar תאריך: 2/26/2006 9:55:00 PM
מחבר/ת: איציק

צבי שלום.
מצטער על התגובה המאוחרת!
בנוגע לאופנים אתה צריך להגדיר איזה דגם מסדרת הDAKAR .
לא שאני מתיימר להבין יותר מדי אך רכבתי לנסיון בלבד על דגם XLT1 2006
והתלהבתי מאד
תלוי מה סגנון הרכיבה שלך סה"כ היצרן בכללי ידוע כיצרן טוב (לפי דעתי)
ניתן לראות את הדגמים שלהם בחנות סלאלום
בחיפה היא ממוקמת במרכז הקונגרסים
מקווה שעזרתי
איציק


חזרה לפורום