הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/27/2006 3:01:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ליאור חברון עם תוכן  ניסיון אישי
נושא: ניסיון אישי תאריך: 2/27/2006 3:01:00 PM
מחבר/ת: ליאור חברון

יש לי את דגם DAKAR Comp 2005 ואני פשוט מאוהב בהם.
רמת המיכלולים שלהם יותר גבוהה מכל אופניים אחרים באותה רמת מחיר, ואף מאופניים שעולות 2,500 ש"ח יותר.
תנוחת הרכיבה היא מאוד נוחה לרכיבת קרוס קאונטרי. השילדה ממש פגז, לרבות קשיחות צידית.
חדשות עולות כ- 8,000-8,500 ומשומשות בהתאם.
אם תרצה עוד פרטים, שלח לי מייל


חזרה לפורום