טקסט הודעת פורום
| 2/27/2006 10:37:00 PM |
|
נושא: למי לפנות ? תאריך: 2/27/2006 10:37:00 PM
מחבר/ת: גל מן
יש לי סרטון קצר שלי ושל חבר מלפני שנה וחצי, חובבני, מצחיק ונחמד מאוד....כמובן על עופניים למי לפנות בכדי להעלות אותו לאתר בתוספת כתבה שאני אכתוב ?
|
חזרה לפורום |
|
|