טקסט הודעת פורום
| 3/1/2006 2:35:00 PM |
|
נושא: מה לחץ הרצוי בגלגלים תאריך: 3/1/2006 2:35:00 PM
מחבר/ת: רומן ל
שלום לכולם אני חדש כאן ואני אוהב את האתר הזה. אז יש לי שאלה: מה צריך להיות הלחץ בגלגלים בשביל נסיעה מהירה בשבילים באופניים עם זנב קשיח? כמה PSI?
תודה לעונים
|
חזרה לפורום |
|
|