הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/1/2006 7:04:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  dorgold עם תוכן  trek
נושא: trek תאריך: 3/1/2006 7:04:00 PM
מחבר/ת: dorgold

יש לטרק דגמי פריי רייד בכמעט אותו תקציב.. נחשבות לדי קלות..
אפשר לטפס איתן (תלוי מה..) חפש את דגמי הפריי רייד שלהם.. זה יתאים לדאון היל שאתה תעשה גם בארץ..


חזרה לפורום