טקסט הודעת פורום
| 3/1/2006 7:04:00 PM |
|
נושא: trek תאריך: 3/1/2006 7:04:00 PM
מחבר/ת: dorgold
יש לטרק דגמי פריי רייד בכמעט אותו תקציב.. נחשבות לדי קלות.. אפשר לטפס איתן (תלוי מה..) חפש את דגמי הפריי רייד שלהם.. זה יתאים לדאון היל שאתה תעשה גם בארץ..
|
חזרה לפורום |
|
|