הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/2/2006 8:57:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  תום ברקוביץ´ עם תוכן  תלוי במשקל
נושא: תלוי במשקל תאריך: 3/2/2006 8:57:00 PM
מחבר/ת: תום ברקוביץ´

לפי דעתי זה תלוי במשקל, אני רוכב עם 40 אבל יש כאלה שאוהבים עם יותר ועם פחות.


חזרה לפורום