טקסט הודעת פורום
3/2/2006 8:57:00 PM
תום ברקוביץ´
תלוי במשקל
נושא:
תלוי במשקל
תאריך:
3/2/2006 8:57:00 PM
מחבר/ת:
תום ברקוביץ´
לפי דעתי זה תלוי במשקל, אני רוכב עם 40 אבל יש כאלה שאוהבים עם יותר ועם פחות.
חזרה לפורום