נושא: בעיה נוראית בהילוכים תאריך: 3/3/2006 2:51:00 AM
מחבר/ת: חנן
קניתי היום דיימונד-בק חדשות, עם 21 הילוכים. לא רכבתי עלך אופניים מגיל 6 בערך, אז לקח לי קצת זמן. בכלאופן, נסעתי קצת על המדרכה כי פחדתי מהכביש, ובנקודה מסויימת עץ שעמד במדרכה אילץ אותי לסטות במהירות לכביש, אלא שבזווית הלא-נכונה ובגלל שהגיע מכונית מאחורי אני חושב שנתתי מכה חזקה למעבירים בגלגל האחורי! אני בלחץ אטומי ומרגיש שההילוכים לא עוברים חלק - למרות שאין לי מושג איך בודקים את זה בכלל! חנות האופניים שלי נמצאת רחוק מאוד ואין לי איך להגיע שלא על-גבי האופניים (כשכרגע די קשה לנסוע איתם בעליות...) אני לא חושב שהשרשרת עוברת חלק בין גלגלי השיניים (לגדול, אני חושב..). אני לא מבין כלום בתחום הזה, מישהו יכול לעזור / להרגיע?
תודה!
|