הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/3/2006 2:43:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גידי איגנשטיין עם תוכן  מרזוקי דרופ אוף טריפל בולם די גרוע
נושא: מרזוקי דרופ אוף טריפל בולם די גרוע תאריך: 3/3/2006 2:43:00 PM
מחבר/ת: גידי איגנשטיין

יש לו החזרים גרועים..יש את הגודל 170 שעולה כ 2500 שקל..שהוא בולם די טוב...אבל הטריפל 150 הוא בולם גרוע לא חסכוני במשקל ויש לו החזרים והכנסים די גרועים..עדיף כבר בגרסת 150 את הסינגל קראון שהוא יותר חסכוני במשקל ואפשר לעשות איתו אקס אפ..אלא אם כן אתה מהילדים שרוצים להראות לחברים שלהם שיש לך טריפל..מקווה ששעזרתי :laugh:


חזרה לפורום