טקסט הודעת פורום
3/3/2006 8:00:00 PM
אורי ספקטור
טרק 6500
נושא:
טרק 6500
תאריך:
3/3/2006 8:00:00 PM
מחבר/ת:
אורי ספקטור
לא שוהה פשר ב4500 אוו טיפה יותר
באופן אור יהודה יוסף קארו 19 אני רוכב על כאלה משופרות פול XT אחלה אופניים
חזרה לפורום