טקסט הודעת פורום
| 3/3/2006 8:47:00 PM |
|
נושא: שלום אפשר עזרה בנוגע לשני מזלגות? תאריך: 3/3/2006 8:47:00 PM
מחבר/ת: superbiker
אני מתכוון לקנות את אחד משני הבולמים הבאים: מאניטו אקסל/מניטו סיקס. שאלתי היא איזה סוג של בולמים הם? אויר,שמן? מה עדיף יותר? אני מתכוון לרכב איתם בעיר ולקפוץ מדרכות. תודה. :D
|
חזרה לפורום |
|
|