הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/18/2004 1:24:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  א עם תוכן  שאלה
נושא: שאלה תאריך: 7/18/2004 1:24:00 AM
מחבר/ת: א

אתה צודק לגבי הסיבולת האירובית לפי נוסחת 20 אני צריך להיות בדופק 178 ושבוע שעבר ראיתי במכשיר הפולר 196 היש מקום לדאגה או לשיפור כושר הגופני?


חזרה לפורום