טקסט הודעת פורום
7/18/2004 1:24:00 AM
א
שאלה
נושא:
שאלה
תאריך:
7/18/2004 1:24:00 AM
מחבר/ת:
א
אתה צודק לגבי הסיבולת האירובית לפי נוסחת 20 אני צריך להיות בדופק 178 ושבוע שעבר ראיתי במכשיר הפולר 196 היש מקום לדאגה או לשיפור כושר הגופני?
חזרה לפורום