טקסט הודעת פורום
3/4/2006 8:37:00 PM
עד קופרמן
אחלה כתבה ...היה נעים לקרוא
נושא:
אחלה כתבה ...היה נעים לקרוא
תאריך:
3/4/2006 8:37:00 PM
מחבר/ת:
עד קופרמן
שלום דלום היה מאד כיף לקרוא...
זה היה קולע למטרה ולא ארוך ומשעמם.
תמשיך להעלות כאלה כתבות. :p
חזרה לפורום