טקסט הודעת פורום
3/4/2006 8:58:00 PM
אלדד מימון
יישור דיסק
נושא:
יישור דיסק
תאריך:
3/4/2006 8:58:00 PM
מחבר/ת:
אלדד מימון
הדיסק הקידמי שלי כנראה חטף מכה קלה מאוד אשר גרמה לו עיוות קל (פחות ממילימטר).
האם יש למישהו ניסיון בישור דיסק 6"
תודה
חזרה לפורום