טקסט הודעת פורום
| 3/5/2006 9:36:00 AM |
|
נושא: המפה הלכה לאיבוד. תאריך: 3/5/2006 9:36:00 AM
מחבר/ת: פליקס
שלום לכולם. אתמול רכבתי במרכז מירב אחרי צהריים. לצערי אבדתי מפת שבילים. אז אם מישהו מוצא,אשמח לקבל אותה בחזרה. המפה נאבדה או בחניון שביל רון או ב"גוזמת". תודה.
|
חזרה לפורום |
|
|