הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/5/2006 9:36:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  פליקס עם תוכן  המפה הלכה לאיבוד.
נושא: המפה הלכה לאיבוד. תאריך: 3/5/2006 9:36:00 AM
מחבר/ת: פליקס

שלום לכולם.
אתמול רכבתי במרכז מירב אחרי צהריים.
לצערי אבדתי מפת שבילים.
אז אם מישהו מוצא,אשמח לקבל אותה בחזרה.
המפה נאבדה או בחניון שביל רון או ב"גוזמת".
תודה.



חזרה לפורום