טקסט הודעת פורום
3/5/2006 1:22:00 PM
מנחם זיבצנר
זהו, שגם אי עדיין לא הבנתי אותו
נושא:
זהו, שגם אי עדיין לא הבנתי אותו
תאריך:
3/5/2006 1:22:00 PM
מחבר/ת:
מנחם זיבצנר
:p
תודה על הפרגון.
חזרה לפורום