הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/5/2006 8:41:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלעד בר-נתן עם תוכן  יש לי מרלין
נושא: יש לי מרלין תאריך: 3/5/2006 8:41:00 PM
מחבר/ת: אלעד בר-נתן

הגארי פישר סבבה אני אישית מאוד מרוצה, אופניים אמינות עם חלקים סבבה ובתקציב


חזרה לפורום