נושא: מה עדיף ? תאריך: 3/5/2006 9:09:00 PM
מחבר/ת: גל מן
אני גאה להיות בעליהם של 2 זוגות אופניים הארד רוק ספורט 2006 והארו אסקייפ 8.3 ממש משופרות וטובות. השאלה היא כזאת, מה כדאי לי לנצל לשם נסיעת קרוס קאונטרי וקפיצות מעטות ? האם את ההארו שיש להם דיסקים הידראולים, מערכות ברמה ממש ממש גבוהה, מעבירי LX וכו´ אך בולם קדמי של 100 מ"מ ממש ממש גמיש ! או את ההארד רוק שאתם יודעים את המפרט שלהם ?
|