הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/5/2006 9:09:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גל מן עם תוכן  מה עדיף ?
נושא: מה עדיף ? תאריך: 3/5/2006 9:09:00 PM
מחבר/ת: גל מן

אני גאה להיות בעליהם של 2 זוגות אופניים הארד רוק ספורט 2006 והארו אסקייפ 8.3 ממש משופרות וטובות.
השאלה היא כזאת, מה כדאי לי לנצל לשם נסיעת קרוס קאונטרי וקפיצות מעטות ? האם את ההארו שיש להם דיסקים הידראולים, מערכות ברמה ממש ממש גבוהה, מעבירי LX וכו´ אך בולם קדמי של 100 מ"מ ממש ממש גמיש ! או את ההארד רוק שאתם יודעים את המפרט שלהם ?


חזרה לפורום