טקסט הודעת פורום
3/5/2006 10:28:00 PM
yahav baryosef
תנוחת ישיבה במרלין
נושא:
תנוחת ישיבה במרלין
תאריך:
3/5/2006 10:28:00 PM
מחבר/ת:
yahav baryosef
אלעד תגיד - זה שהישיבה עליהם היא קצת יותר "קרבית" (ככה המוכר הגדיר זאת) לא מקשה ברכיבות ארוכות?
יהב
חזרה לפורום