הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/5/2006 10:28:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  yahav baryosef עם תוכן  תנוחת ישיבה במרלין
נושא: תנוחת ישיבה במרלין תאריך: 3/5/2006 10:28:00 PM
מחבר/ת: yahav baryosef

אלעד תגיד - זה שהישיבה עליהם היא קצת יותר "קרבית" (ככה המוכר הגדיר זאת) לא מקשה ברכיבות ארוכות?

יהב




חזרה לפורום