טקסט הודעת פורום
3/6/2006 3:14:00 PM
נאור כהן
יש לי בעיה בדיסק הקידמי
נושא:
יש לי בעיה בדיסק הקידמי
תאריך:
3/6/2006 3:14:00 PM
מחבר/ת:
נאור כהן
מישהו יודע מאיפה אפשר לקנות רפידות לדיסק הקידמי של אייס mx2
חזרה לפורום