הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/6/2006 3:14:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נאור כהן עם תוכן  יש לי בעיה בדיסק הקידמי
נושא: יש לי בעיה בדיסק הקידמי תאריך: 3/6/2006 3:14:00 PM
מחבר/ת: נאור כהן

מישהו יודע מאיפה אפשר לקנות רפידות לדיסק הקידמי של אייס mx2


חזרה לפורום