נושא: מנשא לאופניים תאריך: 3/6/2006 4:54:00 PM
מחבר/ת: דני .
כדאי מאד שתבדוק בספר הרכב שלך לגבי מנשאי אופניים. יש מכוניות, כמו הונדה סיביק, שהיצרן קובע במפורש שאסור לשים את המנשא האחורי, כי הוא גורם נזק למכסה תא המטען, הוא פשוט מעקם אותו. ולכן במקרים כאלה עדיף מנשא גג.
|