טקסט הודעת פורום
3/7/2006 12:22:00 PM
אורי ספקטור
צריך עזרה בנושא אופניי קרבון
נושא:
צריך עזרה בנושא אופניי קרבון
תאריך:
3/7/2006 12:22:00 PM
מחבר/ת:
אורי ספקטור
היי אני שוקל 82 ואני מטר 80 רציתי לישאול עם אופני הקרבון האלה יתאימו לי (טרק 9.8) במידה L תודה מראש.....
חזרה לפורום