הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/7/2006 12:22:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אורי ספקטור עם תוכן  צריך עזרה בנושא אופניי קרבון
נושא: צריך עזרה בנושא אופניי קרבון תאריך: 3/7/2006 12:22:00 PM
מחבר/ת: אורי ספקטור

היי אני שוקל 82 ואני מטר 80 רציתי לישאול עם אופני הקרבון האלה יתאימו לי (טרק 9.8) במידה L תודה מראש.....


חזרה לפורום