הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/7/2006 12:52:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יוני עם תוכן  לשפץ או לקנות?
נושא: לשפץ או לקנות? תאריך: 3/7/2006 12:52:00 PM
מחבר/ת: יוני

יש לי אופניים מקצועיות של סקוט מלפני 10 שנים לפחות במצב בינוני (קצת חלודה , ידיות גמורות , וכו...)
אני מחפש אופניים לרכיבת שבילים מהנה - לא יותר! השאלה היא אם כדאי לי להתחיל להתעסק עם קניית חלקים ושיפוץ או שבאלף שקל בערך אני יכול לקנות לעצמי אופניים חמודות שיענו לצרכי?
אם כן - על איזה אופניים הייתם ממליצים?
תודה.


חזרה לפורום