נושא: לשפץ או לקנות? תאריך: 3/7/2006 12:52:00 PM
מחבר/ת: יוני
יש לי אופניים מקצועיות של סקוט מלפני 10 שנים לפחות במצב בינוני (קצת חלודה , ידיות גמורות , וכו...) אני מחפש אופניים לרכיבת שבילים מהנה - לא יותר! השאלה היא אם כדאי לי להתחיל להתעסק עם קניית חלקים ושיפוץ או שבאלף שקל בערך אני יכול לקנות לעצמי אופניים חמודות שיענו לצרכי? אם כן - על איזה אופניים הייתם ממליצים? תודה.
|