נושא: גרי פישר תאריך: 3/7/2006 9:29:00 PM
מחבר/ת: קובי
אני אישית רוכב על marlin , תנוחת רכיבה מעולה יחסית לטרק (הקודמות שלי 4500)אבל זה עיניין אישי מאוד.מכלולים דומים לטרק אבל לפישר משכך קידמי 100 ונינעל. :laugh: משתמש בהם גם בשטחים אגרסיבים מעט.סופגות יפה את השטח (כמובן שלא כמו ש"מ )העברות הילוכים חלקה ונעימה. השילדה זהה ל - tassajara יש הבדל במעבירים ועוד מספר מכלולים (אישית שידרגתי מכלולים בדיל טוב בחשמונאים )בעיה עיקרית בפישר הם פנימיות הפרסטה - מעצבן באופן מיוחד התפעול של הונטיל במקרה הצורך אבל ניתן להגדיל את הקדח ולהחליף לשרדר.
|